maanantai 15. syyskuuta 2014

Super positiivisia muutoksia! :D

Moikkaa!

Nyt on paljon iloista kerrottavaa! Jee! :)
Viime päivien aikana olen kokenut useamman positiivisen yllätyksen liittyen tämän blogin aiheisiin!

Ensinnäkin viime viiikolla alkoi gradun tutkielmaseminaari niin sain kuulla, ettei mun tarvitsekaan kerätä uutta aineistoa täältä Suomesta gradua varten, niin ku olin ajatellut. Vaan mulla taitaa olla niin hyvä aineisto jo kerättynä Jöpiksestä niin riittää, että vaihdan näkökulmaa ja analysoin ne haastattelut uudestaan! Uskomatonta! Voisi melkein sanoa, että gradusta on jo puolet tai ainakin 1/3 kasassa ennen kuin ehdin edes virallisesti aloittaa sen tekemistä!! Ja sen lisäksi maisterin papereista ei puutu kuin kolme muuta kurssia, joista yksi ainakin liittyy hyvinkin gradun aiheeseen, joten sitä tehdessä gradukin etenee samalla :) Ja lisäksi gradun pituutta on lyhennetty, ettei sen tarvitsekaan olla 80-100 sivua vaan 60-80 sivua riittää, niin se mun tutkimushan on jo 36 sivua... Toisaalta en nyt kuitenkaan vielä täysin tiedä miten hyvin tämä kaikki täsmää, kun en jaksa vielä alkaa sitä gradua toden teolla miettiä, pakko pitää noin pari viikkoa väliin jäänyttä kesälomaa ensin... Enkä vielä julkaisekaan sitä tutkimusta täällä blogissa, vaikka huomenna haluisin saada sen viimeisteltyä valmiiksi, kun kuulin, että olisi hyvä jos se saataisiin virallisesti Tampereen ylioppiston julkaisuksi niin selvittelen tätä asiaa nyt ensin sitten...



Toinen iso, mahtavan ihmeellinen asia tapahtui eilen kun sain puhelun ihmiseltä, joka kertoi voivansa lahjoittaa kesän tuestani puuttuvan summan!! Hän itse oli saanut sen lahjoituksena eikä tiennyt, mitä muuta sillä tekisi kuin antaisi eteenpäin mulle!! Ja kysessä on siis useamman satasen summa!! Ihmeellistä! Mutta mä kyl koko ajan tiesin, et Jumalalla on se summa jossain, kun alkukesästäkin Hän mulle niin vakuutti et raha-asianikin on Hänen hoidossaan. Eli oikeastaan tukea tähän projektiin ei enää siis tarvita. Mutta tietenkin opiskelijana minulla rahareikiä riittää edelleen, esimerkiksi uudet silmälasit pitäisi hommata, et näkis paremmin sen gradunkin tehdä, joten edelleen otan taloudellista tukea vastaan jos joku kokee tukemiseni asiakseen. Kiitos kuitenkin super paljon teille kaikille, jotka olette muistaneet mua rukokuksin (kaikki on kuitenkin mennyt niin hyvin!) ja/tai taloudellisesti viimeisen puolen vuoden aikana. Kiitollinen ja happy olo! :) <3 (kuvassakin olen iloinen, aurinko vain hieman häikäisi)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti